KOMPAS Hotel
KOMPAS Hotel er et charmerende og moderne hotel beliggende centralt i Aalborg. Oprindeligt grundlagt som et sømandshjem i 1905, har hotellet en rig historie og tilbydes nu som et velrenommeret turist- og forretningshotel. Hos KOMPAS Hotel går hver overnatning til velgørende formål, da hotellet er 100 % non-profit. Vi kalder dette initiativ KOMPASsion, som fokuserer på at støtte socialt arbejde, især for søfolk og andre i det maritime miljø.
De er dedikerede til at give gæsterne en personlig oplevelse, hvor nærvær, omsorg, hjertevarme og ligeværdighed er i centrum. Uanset om man besøger dem som turist, forretningsrejsende eller kunstner, ønsker de at skabe et hjemligt miljø, hvor man føler sig velkommen og værdsat. De har over 100 værelser og moderne faciliteter, hvilket gør dem til et attraktivt valg for både kort- og langtidsophold
. Deres mission er at sikre, at ethvert ophold gør en forskel for lokalsamfundet og dem, der hjælper gennem vores velgørenhedsarbejde.
“Jeg har haft fornøjelsen af at samarbejde med ConvoTech om implementeringen af deres AI-chatbot på vores hjemmeside. Vi har fået muligheden for at afprøve dette nye system, og både Rasmus og Peter har været hurtige til at tilpasse løsningen efter vores ønsker. ConvoTech er gode til at lytte til kundernes behov og udvikle løsninger, der imødekommer dem. Vi ser frem til at teste deres nye AI Email Assistent med håbet om at effektivisere arbejdsgangene i vores reception.”
Alzbeta Labusova
Marketing Manager hos KOMPAS Hotel
Sådan hjælper vores AI-chatbot KOMPAS Hotel:
- Tilgængelig døgnet rundt for at besvare gæsternes spørgsmål og hjælpe dem med eventuelle henvendelser, hvilket giver en hurtig og effektiv kundeoplevelse.
- Kan give detaljer om hotellets faciliteter, værelser, priser, tilgængelighed og specielle tilbud, så gæsterne hurtigt kan få den information, de har brug for.
- Ved at forstå gæsternes behov kan den tilbyde personlige anbefalinger til aktiviteter, mad og drikke samt arrangementer, der passer til deres præferencer.
- Faciliterer indsamlingen af feedback fra gæsterne og sørger for, at deres holdning bliver bemærket, hvilket hjælper hotellet med at forbedre servicen.
- Kan guide gæsterne til relevante sektioner af hotellets hjemmeside, så de nemt kan finde information om specifikke emner som f.eks. restauranter, spa, eller arrangementer.
- Indsamler værdifulde data om brugernes spørgsmål og adfærd, som kan bruges til at forbedre og tilpasse hjemmesiden og virksomheden generelt.
Ønsker du også at styrke din kundekommunikation?
Vi tager rigtig gerne et onlinemøde med jer, hvor vi med glæde vil fortælle mere om os selv, vores løsninger, samt vise jer en demo. I kan booke et møde direkte ind i vores kalender nedenfor: