ConvoTech - Danmarks billigste og hurtigste AI-chatbots

Handelsbetingelser

ConvoTech I/S ("ConvoTech"), din partner i udvikling og implementering af chatbot-teknologi baseret på kunstig intelligens. Ved at underskrive dette dokument, accepterer du disse handelsbetingelser. Læs dem grundigt igennem, da de indeholder vigtige oplysninger om dine rettigheder og forpligtelser.

 

1. Aftalens omfang og tjenesteydelse

1.1 ConvoTech tilbyder chatbot-tjenester på abonnementsbasis ("Tjenesten") til virksomheder. Tjenesten omfatter udvikling, implementering og vedligeholdelse af chatbotten samt fuld support ifbm. At optimere og forbedre tjenesten.

 

2. Prøveperiode og Abonnementsperiode

2.1 Alle nye kunder er berettigede til en gratis prøveperiode på 30 dage. Prøveperioden begynder den dag, tjenesten implementeres på kundens hjemmeside.

2.2 Efter prøveperiodens udløb overgår tjenesten automatisk til en betalt abonnementsperiode, medmindre kunden opsiger aftalen inden udløbet af prøveperioden.

 

3. Ingen bindingsperiode

3.1 Hos ConvoTech er vi overbeviste om værdien af vores tjeneste, og derfor tilbyder vi ingen bindingsperiode. Så ønsker man ikke vores service efter endt prøveperiode, har servicen været gratis. Opsigelse af abonnementet skal ske skriftligt og være ConvoTech i hænde senest den 20. i måneden forud for den måned, hvor abonnementet ønskes opsagt.

 

4. Priser

4.1 Den månedlige pris for Tjenesten aftales individuelt mellem ConvoTech og kunden og indføres i det dertil indrettede felt nedenfor. Prisen kan justeres af ConvoTech med et varsel på mindst 30 dage.

4.2 Alle priser er ekskl. moms.

 

5. Betalingsbetingelser

5.1 Fakturering sker månedligt forud. Betalingsfrist er 8 dage fra fakturadato.

5.2 Ved betaling efter forfald tilskrives der renter på 0,93%, pr. påbegyndt måned, samt et gebyr på 100,00 DKK

 

6. Erstatningspolitik

6.1 ConvoTech frasiger sig ethvert ansvar for direkte, indirekte, hændelige, følgeskader eller særlige skader, herunder tab af fortjeneste, indtægter, data eller andre immaterielle tab, som måtte opstå som følge af brugen af eller manglende evne til at bruge den leverede ydelse, uanset årsagen. Kunden har modtaget deres chatbot til intern test inden implementering på offentlig hjemmeside, og er dermed kendt med hvordan produktet er. Servicen er altså købt ”som den er”, og som kunden også er bekendt med.

 

7. Fortrolighed og Databeskyttelse

7.1 ConvoTech forpligter sig til at beskytte kundens data og oplyser i henhold til gældende lovgivning om databeskyttelse. For at læse mere om hvordan ConvoTech specifikt overholder den gældende lovgivning, refereres der til ”data og sikkerhed” sektionen på vores hjemmeside.

 

8. Adgang til chatbotten

8.1 Kunden har adgang til indholdet genereret af chatbotten enten via login til chatbotten eller tilsendte indsigter alt efter kundens behov og ønsker.

 

9. Ændringer i Handelsbetingelserne

9.1 ConvoTech forbeholder sig retten til at ændre disse handelsbetingelser med forudgående varsel på 30 dage.